Naša rodina

AriensCo - 90 rokov rodinnej firmy

Naša rodinná firma AriensCo s viac ako 2 100 zamestnancami má hlavné sídlo v Brillion, Wisconsin, severne od Chicaga v USA. V súčasnosti ju vedie štvrtá generácia Dana Ariensa a piata generácia sa už aktívne podieľa na manažérskej úrovni. AriensCo, založená v roku 1933, je kvalitný výrobca s dlhou tradíciou, ktorý spája svoje výrobné závody, značky a zamestnancov predovšetkým prostredníctvom spoločných hodnôt. V Európe má spoločnosť v súčasnosti dve obchodné zastúpenia vo Francúzsku a Nórsku a dve výrobné miesta v Spojenom kráľovstve a Nemecku.

Dve silné značky pod jednou strechou

Pod zastrešujúcou značkou AriensCo sú v Európe dve silné produktové značky: Ariens a AS-Motor

KRÁĽ SNEHU A TRÁVNIKA

Profesionálna technika pre starostlivosť o trávnik a odstraňovanie snehu

WE GO WHERE OTHERS STOP

Special solutions for demanding tasks

To nás robí silnými. Pre našich zákazníkov, obchodných partnerov a dodávateľov:

Etablované tímy – Etablovaní partneri

AriensCo distribuuje svoje produkty značky Ariens a AS-Motor priamo svojim predajcom v Nemecku, Francúzsku, Škandinávii a Spojenom kráľovstve. Pri všetkých značkách sa spoliehame na už vybudované predajné štruktúry so skúsenými predajnými tímami. To nám umožňuje udržiavať priamy kontakt s predajcami a koncovými zákazníkmi. Aj na ostatných európskych trhoch sa spoliehame predovšetkým na dlhodobé partnerstvá so silnými a etablovanými importérmi, ktorí výborne poznajú špecifiká krajiny a podľa toho poskytujú optimálnu podporu trhu.

Firemné divízie – Centrálne riadené

Dôležitým aspektom je centrálne riadenie divízií spoločnosti, ktoré sú pre predajcu dôležité, aby bolo možné zaručiť stabilne silné zastúpenie s vysokou kvalitou rôznych služieb. Pre obchodných partnerov a zákazníkov sú obzvlášť dôležité oblasti marketingu a produktového manažmentu, ako aj predaj, popredajný servis a AriensCo Academy.

Neustále rozvíjať produktové portfólio

Cieľom oddelení produktového manažmentu a marketingu je dôsledne rozvíjať silné produktové portfólio dvoch značiek Ariens a AS-Motor. Deje sa tak predovšetkým na základe požiadaviek trhu.

Strongest distribution network

In the future, too, the sales theme will not stop at the topic of conditions, but our team has set itself the goal of intensively supporting all sales partners and importers in selling the two brands Ariens and AS-Motor. In the future, too, there will be partners who have only one of the two product brands in their program. The aim is to offer end customers throughout Europe the best possible territorial coverage in terms of products, expertise and services. Both established partners and new partnerships play a central role in this, always with the aim of ultimately having the strongest sales network on the market.

Superior services as part of the AriensCo corporate brand

The entire After Sales area at AriensCo is organized under the Rapid Care service brand. The objective is to install the After Sales Service in Europe as well, following the system already established in the USA. After Sales Service there combines not only the complete supply of spare parts, but also warranty processing and the logistics of new equipment. The AriensCo Academy is responsible for all training courses and covers all relevant topics for all product brands, from service and sales topics, to equipment training and processes, to marketing topics. The training courses are aimed at all target groups, both internal and external. A key tool in the future will be a central dealer platform, which will be the point of contact for all partners for all questions and needs relating to AriensCo, AS-Motor and Ariens.

 

Naše základné hodnoty

  • Byť úprimný
  • Byť spravodlivý
  • Dodržiavať naše záväzky
  • Rešpektovať jednotlivca
  • Podporovať intelektuálnu zvedavosť

Vášniví ľudia. Prekvapení zákazníci.